2008年11月25日

秋風起、戴真皮 : Wakmann Tri-Date Chronograph (ca. 1960)

微涼的秋,換上皮帶; 肌膚頓時接觸到溫暖貼服的感覺,暖在心頭。

雖已接近五十年錶齡,Valjoux 730 機芯仍光潔如新,運行準確,日誤差約 -5/秒。 手上鏈的感覺除了順滑流暢外,更增添人錶之間的溝通,為她每天注入動力及感情。

順帶一題,此繡有紅線的真皮錶帶除加添整體的剛強味道外,更與紅色的計時碼針互相呼應。 但重要的是價錢實惠,只需二十五元矣; 但其質量足可媲美上千元的瑞士原廠帶!

花得起錢消費,不等於懂得花錢消費。。。

4 則留言:

Unknown 說...

蕭兄,請問25蚊條錶帶邊度可以買到?

瑋思 說...

Vol 兄,此皮帶係香港仔中心商場傍一幢唐摟地下的一小錶檔買入,有不同顏色的線。

原價$30蚊一條,買左2條兼叫老細計平$10蚊俾我。

另外想請問,兄是否隔離 forum 的師兄? 可否 PM 我您是誰?

Unknown 說...

係呀,voluchan 係我,volu 都係我,vol 都係。

不過香港仔商場呀,我好日都唔去,睇黎都冇乜機會買咯

瑋思 說...

OIC, Voluchan Ching, nice to see you here and thanks for your support!